PLAN B

VISUAL IDENTITY, POSTERS, INTERACTIVE ACTIVITY

2010
Εκστρατεία βασισμένη στην κοινωνία των μελισσών. Το όνομά της αντιπροσωπεύει το τέλμα στο οποίο η κοινωνία μας έχει έρθει και την ανάγκη να καταφύγουμε σε ένα σχέδιο διάσωσης για να μας βγάλει από την κρίση την οποία προκάλεσε η πολιτική απάθεια. Ο κύριος σκοπός είναι να φέρει τους ανθρώπους πίσω στην πολιτική. Όπως κάθε μέλισσα έχει το δικό της ρόλο σε μια κυψέλη, έτσι κάθε άτομο έχει το ρόλο του στην κοινωνία μας και αν αποτύχει σε αυτόν θέτει σε κίνδυνο την κοινή ευημερία. Campaign based on the bees' society. Its name represents the halt in which our society has come and the need to fall back to a rescue plan that will save us from the crisis which political apathy has caused. The main purpose is to bring people back to politics. As every bee has its own role in a beehive, I aimed to point out that each person has its function in our society and if they fail to fulfil it the common well-being is being inhibited.

Chronis Giannikopoulos © 2012